iamhumanoid

Alla inlägg under januari 2011

Av emma holm - 21 januari 2011 06:49

Snart e det skola och ja pallar inte...

ja ska fan döda nefisa om hon inte har resten av texterna!

Av emma holm - 20 januari 2011 20:08

Från: mee

Hejsan!

på vilken hemsida köper man de coola ringarna :D?

och just det din peace örhänge vart har du köpt den? den var fin? :))

svar: ringarna köper man på cocoo.se ... tror att ja stavade rätt :P

och mina peace öronhängen fick jag i present av min kompis asrin. men man kan köpa typ peace ringar på india i malmö, triangeln ;D

tack =D

    

Av emma holm - 20 januari 2011 20:05

Tänkte börja på en ny sån här =D

tänkte att ni får skriva ett par såna här som t.ex "Presentera mig själv" så kan ni som läser bloggen ju få bestämma vad som ni vill veta ;D så kommentera på nu...


Jag heter Emma. Jag är 14 år och kommer från malmö. Ehmm...jag älskar tokio hotel och jonas brothers. Jag lyssnar på all rock. Så allt från punk till growl till hårdrock till glamrock till skatepunk...ja, ni fattar :P


Av emma holm - 20 januari 2011 20:03

Va i skolan idag. Hade håltimme på engelskan (y) så vi hade två timmar håltimme (y). Imorgon så ska hemkunskapen vara inlämnad =( så ja måste jobba för fullt med hemkunskap, so och no :O och på måndag så ska svenskan vara inlämnad :O

JAG SKA LETA REDA PÅ DEN SOM UPPFANN LÄXA OCH DÖDA DEN PERSONEN MED EN YXA!

Av emma holm - 19 januari 2011 17:16

Från: Nikki 

Hur mycket kostar playboy påslakanset?
//nikki


svar: det kostade bara 175 kr ;D

Av emma holm - 19 januari 2011 17:14

Okej, svår fråga.

Jag vet faktiskt inte hur jag vill dö.

Men kanske som en gammal tant i 98 års åldern på ett sjukhus?

Jag vet faktiskt inte.

Men jag vill aldrig dö med smärta.

Jag vill inte heller dö i självmord eller något sånt.

Av emma holm - 19 januari 2011 17:12

Hade 3 timmar håltimme idag :O

Mellan tyskan, lunchen och engelskan ;D

Och ja...ja och nefisa stack till triangeln då :P

köpte något från systrarna grene, shock, bk och mc ;)

Och sen så beställde ja tid på india ;D

aja, ska dit på söndag klockan 2 i alla fall ^.^

Men aja, lägger upp bilder på allt imorgon. Eller kanske idag, who knows...

Av emma holm - 18 januari 2011 16:21

Btw så hade ju Sandra kalas i lördags men ja kunde inte gå -.-'

men aja ja gav henne presenten igår och detta fick hon:

  

Presentation


14 år. älskar musik. skriver egna låtar. övningstatuerar. älskar tokio hotel & jonas brothers. gillar all rock som möjligen finns.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här ;D


Ovido - Quiz & Flashcards