iamhumanoid

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av emma holm - 18 januari 2011 16:21

Btw så hade ju Sandra kalas i lördags men ja kunde inte gå -.-'

men aja ja gav henne presenten igår och detta fick hon:

  

Av emma holm - 18 januari 2011 16:17

Hittade 6 st jätte snygga ringar, vissa funderar ja faktiskt på att köpa. Tänkte att ja skulle sortera dom efter vad ja tycker om dom. Alltså att 1 e finast osv.

     

   

   

   

    

Av emma holm - 18 januari 2011 16:14

I tisdags så va ja på jysk och köpte detta:

 påslakanset   påslakanset

ram  

Av emma holm - 18 januari 2011 16:09

Från: Po

har du fler bilder på dina öron?
Kommer du att ta fler hål i öronen?


svar: japp jag har fler bilder och här kommer att par...

det vet jag inte än, men jag tror inte det. men jag säger alltid att ja inte ska görat men gör det ändå :P så vi får väll se :)

2011     20112010     2010 2010    2010  20102010   2009  

Av emma holm - 18 januari 2011 15:26

{bilden e från i lördags}

1. Jag hatar spindlar. Jag hatar dom så mkt så att ja inte ens kan se en bild på dom.

2. När jag är depp så berättar/visar jag inte det för någon.

3. Min garderob e så full så att ja knappt kan stänga den och ändå så säger jag alltid att jag aldrig har några kläder.

4. Jag ÄLSKAR tokio hotel!!!

5. jag skulle göra nästan vad som helst för att få träffa bill eller tom. Men inte typ med fans då utan på stan eller något ^.^

6. Jag drömmer nästan {6/7 dagar} om tokio hotel.

7. Jag skulle vilja spela i ett band...

8. fast ändå inte  

9. Jag vill inte gå i en svensk gymnasie skola

10. Jag vill bli tatuerare när ja blir stor men ja vill gå på en musik skola efter nian.

Av emma holm - 18 januari 2011 15:24

Jag saknar en massa saker. Jag saknar att vara liten. Jag saknar en massa vänner. Jag saknar sommaren. Ja...en massa helt enkelt. Men den sak som jag saknar mest av allt i hela världen är ........ Men jag vill inte prata om det...

Av emma holm - 18 januari 2011 15:22

Asså ja har en massa favoritfärger. Har liksom inte bara EN favoritfärg. Men dom färgerna som ja gillar mest är...

Shock-grön

Svart

Shock-rosa

Blå

Röd

Apelsin-orange

Lila

Turkos

Av emma holm - 18 januari 2011 15:18

har knappt orkat sitta vad datorn på två dagar xD

men nu ska det bli bättre.

men aja, idag så va ja ju i skolan. Hade håltimme på tyskan.

Så vi hade rast hela tyskan och efter tyskan så va det en timmes lunch :O

och sen idrott men ja stack hem för att ja hade ändå inga skor med mig och ja mådde skit dåligt. Men aja, ja tittade på en film och sen fixade ja med skräcknovellen till svenskan. Och ja har faktiskt också diskat idag (y). Men aja tänkte att ja skulle sitta här ett tag till och sen fixa svenskan lite till. Och ja måste ringa till nefisa om hemkunskapen och ja va ju på rusta igår och ni får en bild på vad ja köpte där senare ;D. Men aja tänkte också fixa lite med filmrecension som ja ska lämna in nästa måndag :O. Men aja, ses<3

Presentation


14 år. älskar musik. skriver egna låtar. övningstatuerar. älskar tokio hotel & jonas brothers. gillar all rock som möjligen finns.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här ;D


Ovido - Quiz & Flashcards