iamhumanoid

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

hejhej

Av emma holm - 27 mars 2011 17:47

tänkte bara säga vad som händer denna söndag.


försov mig idag eftersom mobilen inte hade ställt om sig inatt men pappa väckte mig 8 som tur var. efter att jag hade jobbat så följde jag med mormor och morfar till cassels på burlöv center eftersom dom hade jätte store rea och min moster hade sett en jätte fin klänning som jag ville ha (hon jobbar där) där köpte jag två linnen, en t-shirt och en klänning (bilder kommer snart) och om man köpte för över 500 kr så fick man 100 kr rabbat, men det gjorde inte jag ^^. men aja, när jag kom så städade jag och så eftersom farmor kom hem till oss. och när hon kom så gjorde jag pizzor till alla xD. jag gjorde sammanlagt 6 st (stora) pizzor :O. farmor tar alltså med en till christer :). Men aja, tänkte äta efterrätten som jag också gjorde nu, ses<3


detta köpte jag:

  

klänning från vila


linne från vero moda basic


    

linne från vero moda basic


t-shirt från blend

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma holm - 14 januari 2013 14:56

Kod för att importera min blogg till Nattstad:8319216995

Av emma holm - 10 april 2011 13:55

Nu stänger jag snart denna bloggen eftersom att jag har en ny blogg!   http://youdontcare.bloggplatsen.se/   den nya bloggen är bättre ;D ...

Av emma holm - 9 april 2011 14:43

Kom typ nyss hem, köpte foundation, buddha och en skiva :) skulle egentligen baka och tatuera idag men nu så blir det inget av det :((( tror inte heller att det blir senare, vet faktiskt inte vad jag ska göra idag. typ bara sitta hemma på mitt ...

:(

Av emma holm - 8 april 2011 18:43

Har inte mått bra och har kräkt i tre dagar :( men fast jag hade värsta huvudvärken idag så gick jag ändå till skolan :) tänkte faktiskt ta och stor städa mitt rum nu, ses<3 ...

Av emma holm - 2 april 2011 12:54

bloggade inte igår eftersom jag inte hade internet på hela dagen :C men nu har jag det :D ska sticka till entré snart och fråga om mobilen och köpa en sak snabbt och sen blir det hem och hämta saker och sen ska jag till chanel :) ska bara kolla...

Presentation


14 år. älskar musik. skriver egna låtar. övningstatuerar. älskar tokio hotel & jonas brothers. gillar all rock som möjligen finns.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här ;D


Ovido - Quiz & Flashcards