iamhumanoid

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av emma holm - 26 mars 2011 12:04

glömde berätta om gårdagen igår...

jag hade tre timmars håltimme så jag, katta, nefisa och ohod stack hem till mig och åt macka, kex och såg typ en kvart på "get him to the greek" och sen gick nefisa för något hade hänt. och tp efter 10 min så kom hila och farhana och vi skulle egentligen köpa pizza på krocksbäck men när vi hade gått dit så var det stängt :(. så vi tog bussen till pisseria lamare xd och köpte en tonfiskpizza, men ohod sa inte att hon inte gillade tonfisk så hon åt inget. och sen när vi va tillbaka på skolan så köpte vi pommes och som vanligt så får vi alltid falafel till xD. så det åt vi också och sen va vi skit mätta men vi va törstiga så vi stack till matsalen och drack ^^. och sen stack vi upp där uppe och satt där lite. och på hemkunskapen så lagade vi gooda våfflor men ja pallade bara en så katta och daniela fick vars två ^^. men aja, sen hämtade min faster mig och vi fick sakerna som hon hade köpt i thailand =D. och sen blev det bara chill, stack till mediamarkt sen och köpte en the ark tidning+skiva ^^. men aja nu ska jag kolla på tv lite så ses<3

Presentation


14 år. älskar musik. skriver egna låtar. övningstatuerar. älskar tokio hotel & jonas brothers. gillar all rock som möjligen finns.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här ;D


Ovido - Quiz & Flashcards