iamhumanoid

Alla inlägg under januari 2011

Av emma holm - 31 januari 2011 20:11

skulle egentligen sett på chuck nu klockan 8 men ja måste gå och duscha nu men hinner nog se lite i alla fall ^^

men aja och sen så ska jag se på någonting på fyran xD

aja dom skulle i alla fall göra ett rum till dregen =DDDD så ja får väll se hur hans rum blir =D det blir säkert skit snyggt eftersom han e rätt(!) så rockig så då blir säkert rummet det också =D

  

Av emma holm - 31 januari 2011 20:05

skulle du inte lägga upp en bild på den krämen som tar bort finnar ? :(


svar: jo det skulle jag =D ja har inte orkat tömma minneskortet i kameran bara men här kommer den =D

  

Av emma holm - 31 januari 2011 17:17

jaha...då sitter man här igen och latar sig...eller ja har ju faktiskt vart i skolan, passat nikki och spelat wii ;D

men aja och nu så ska jag städa =D

ses<3

^.^

Av emma holm - 30 januari 2011 20:23

NU E JA KLAR MED SVENSKAN =D

haha xD nej men ja träffade maja vid halv 1 vid busshållplatsen och sen så tog vi bussen till citytunneln och där tog vi ett tåg till triangeln. Och väl på trinagel så va byxorna på jc borta ='''''''( men aja får väll köpa nya jeans nästan månad då ^.^. Men skor hittade jag =D och sen så stack vi till entré och där så köpte ja shorts och tröja =) (ni får bilder på allt imorgon)

ehm...och sen så hämtade pappa mig för dom skulle ändå till farbror och sen så stack vi dit och sen lämnade vi hunden och syrran och stack direkt på kalas hos morbror och där så fick vi kaka och tårta ^^

och nu stack vi hem och ja gjorde svenska läxa xD

men aja ses<3

tror inte att ja bloggar imorgon på morgonen och inte mer idag så godnatt =D<3

Av emma holm - 30 januari 2011 11:37

jag glömde bort att blogga igår :O

men aja berättar väll vad som ja gjorde igår...

jag såg på a-team som faktiskt var skit bra =D

och sen så chillade jag lite, stack och hämtade mamma från jobbet och sen när vi kom hem så chillade ja bara framför datan och sen vid 6-halv 7 tiden så åt jag och mamma räkor^^

ja...

väldigt nödig information :3

men aja nu ska ja snart dra till triangeln med maja. ska träffa henne halv 1 vid bibblan och sen så tar vi bussen till hyllie och citytunneln till triangeln och sen blir det förmodligen farbror christian efter stan och sen kalas hos morbror janne och eva =)

ses<3

Av emma holm - 29 januari 2011 10:32

jaja, ja va så trött igår så ja glömde att ställa klockan och ta ut löshåret xD

men aja ja vaknade i alla fall exakt samma tid som ja ska vakna så de va ju braa =)

men nu har ja inte mer att säga förutom att ja ska äta räkor ikväll och dra till stan imorgon. får fråga någon om dom vill hänga med och om ingen kan så drar ja själv ;D

ses<3

såhär ser jag ut just nu, men nu ska ja ta ur löshåret och gå och duscha.  

Av emma holm - 29 januari 2011 10:28

länge sen som ja hade en dagens fråga så här kommer en...


från: miii

Hur har du svårt att få finnar?

haha jag vet att det är en väldigt dum fråga :P men jag får mkt finnar så jag har damp HAHAH!


svar: ja det har jag ^^

men det var inte så länge sen jag fick en finne, vid ingången till näsan :O

så den gjorde ont men sen så satte jag på ett sorts medel (kan fota och lägga in på bloggen) och sov med det och nästa morgon så var den borta :O

men jag har jätte svårt för att få finnar. jag använder inget medel när jag inte har finnar heller. det enda som jag gör är att tvätta ansiktet och + att ja inte använder puder och så. men ja lägger in en bild lite senare på medlet för det medlet är awesooomme!

Av emma holm - 28 januari 2011 17:53

15 sanningar om mig själv.


* Jag berättar inte så mycket om mitt liv för mina närmsta vänner längre

* Jag har börjat att äta mindre

* Jag älskar Tokio Hotel & Jonas Brothers

* Jag kan ibland bara börja att gråta när jag hör Bill sjunga an deiner seite (alltså hela låten)

* Jag älskar kläder!

* Jag älskar skjortor ^^

* Toms ögon dödar mig xD

* Jag vill bli som kat von d + att ja vill göra musik sammtidigt

* Jag var nästan "fjortis" i början av sjuan

* sen så började jag helt plötsligt med en massa svart smink...
* och nu så är jag bara mig själv

* Jag hatar min mage...

* ...och mina ben...

* ...och mina kinder!

* men jag älskar att jag har svårt för att få finnar ;))
 


  

Presentation


14 år. älskar musik. skriver egna låtar. övningstatuerar. älskar tokio hotel & jonas brothers. gillar all rock som möjligen finns.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här ;D


Ovido - Quiz & Flashcards