iamhumanoid

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av emma holm - 26 januari 2011 20:13

glömde berätta att sandra inte hade grisskinn på jobbet...MEN hon kunde beställa skinn för ungefär 20 kr/kilo så hon skulle göra det ;D

Av emma holm - 26 januari 2011 20:12

nej, nu har ja ont i huvudet, nacken och ja mår illa!

så nu ska ja kolla på simpsons och sen så sätter ja på en film...

natti, natti<3

Av emma holm - 26 januari 2011 18:29

glömde ju att skriva att mia (faster) skulle ringa till sandra halv 7 och fråga henne då om grisskinnet ;D

ja skulle ringa mia 7 om hon inte har ringt mig tills dess ^^

men aja hoppas nu att dom har grisskinn där nu för då blir det ju billigare för mig =D

dom borde ju ändå ha grisskinn där eftersom det e ett slakteri xD

men aja vi får se...skriver vad hon sa senare...

Av emma holm - 26 januari 2011 18:20

 
UTSEENDE
[x] Jag är kortare än 1.60
[/] Jag tycker jag är ful.
[/] Jag blir lätt brun.
[x] Jag skulle vilja att mitt hår var en annan färg.
[ ] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[ ] Jag har en tatuering.
[ ] Jag har/haft tandställning.
[ ] Jag har glasögon/linser. - jag vill ha blåa linser
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[x] Jag har mer än två piercingar. - ja har 13 st hål i öronen och 3 st räknas som riktiga piercing
[ ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[/] Jag har fräknar. - på sommaren

 

FAMILJ
[x] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[ ] Jag har blivit utslängt hemifrån
[x] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[ ] Jag har ett syskon under ett år.
[/] Jag vill ha barn nån dag. - kanske
[ ] Jag har ett barn.
[ ] Jag har minst ett barn.

 

SKOLA/JOBB
[x] Jag studerar.

[x] Jag har somnat i skolan/jobbet.
[x] Jag har missat mer än en vecka av skolan. - när ja har varit sjuk länge
[x] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats. (en skrivbok, men det e för att vi bara får såna dåliga böcker -.-')

 

HÄLSA
[ ] Jag föddes med en sjukdom.
[ ] Jag har fått stygn på ett öppet sår.
[ ] Jag har brutit ett ben.
[ ] Mina tonciller har tagits bort. - vadå?
[ ] Jag har suttit hos läkaren med en vän.
[ ] Mina visdomständer har tagits bort.
[ ] Jag har genomgått en allvarlig operation.
[/] Jag har haft vattkoppor. - ja tror det...
[ ]  Jag har/haft astma.

ERFARENHETER

 

FÖRHÅLLANDEN
[x
] Jag är singel.
[ ] Jag är i ett förhållande.  
[ ] Jag är förlovad.
[ ] Jag är gift.
[ ] Jag har varit på en blind date.
[x] Jag saknar någon just nu.
[ ] Jag är rädd för att bli övergiven.
[ ] Jag har varit otrogen i ett förhållande.
[ ] Jag har skiljt mig.
[ ] Jag har varit kär i någon som inte varit kär i mig.
[ ] Jag har sagt att jag älskar någon och ljugit.

 

DÖDEN
[x] Jag är rädd för att dö.
[x] Jag hatar begravningar.
[ ] Jag har sett någon dö. 
[x] Någon nära till mig har försökt begå självmord.
[ ] Någon nära till mig har begått självmord.

 

SLUMPVIS
[x] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det.
[ ] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsresturang.
[/] Jag har lätt att öppna mig för nya människor.
[/] Jag ser på nyheterna.
[/] Jag dödar inte insekter. - vissa myror får väll leva xD


  

Av emma holm - 26 januari 2011 15:18

 


så nu har ja bakat klart, matat hunden och vart ute med henne så nu ska ja lägga mig ner på soffan och bara ta det lungt. och sen vid 4 så ska ja ducsha, huvudvärken brukar försvinna när jag har duschat.

ses<3  

Av emma holm - 26 januari 2011 15:12

ja fick baka två gånger eftersom ja bara skulle ha en halv jäst ^^

men aja första gången så gjorde jag som vi skulle göra, alltså att vi skulle smälta smöret och sedan så skulle vi blanda smöret med den kalla mjölken så att det blev 37 grader men det blev skit kallt och jästen somnade :O men aja så här blev de första bullarna (dom blev vita och brända i bottnen) :


och på den andra satsen så gjorde jag som mamma sa, alltså att jag smälte smälte smöret och sedan när smöret fortfarande var på plattan så hällde ja i mjölken och lät det stå i en halv minut och sedan så gjorde jag ett kallt vattenbad och lät det svalna i ungefär 1-2 min och medans det svalnade så smulade jag jästen. och det blev skit bra. bullarna blev såhär (dom blev bruna och inte brända i bottnen) :

    

Av emma holm - 26 januari 2011 14:28

snart så är bullarna klara och efter det så ska jag bara ta det lungt ...

mitt huvud börjar att snurra riktigt mkt nu :O

så ja får väll ta det lungt ...

eller nej! ja kom nyss på att ja måste ge hunden mat halv 3 och sen gå ut med henne :O

men aja får väll göra det och sen gå och duscha och sen ta det lungt.

måste också fråga pappa om han kan ringa till faster och fråga om hon kan ringa och fråga sandra om skinn ^^

ses<3

Av emma holm - 26 januari 2011 13:46

jag i tyskland

  

mamma i spanien

  

Presentation


14 år. älskar musik. skriver egna låtar. övningstatuerar. älskar tokio hotel & jonas brothers. gillar all rock som möjligen finns.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här ;D


Ovido - Quiz & Flashcards