iamhumanoid

Alla inlägg under december 2010

Av emma holm - 31 december 2010 21:11

Ja...läs rubriken:-)

Av emma holm - 31 december 2010 17:17

Har inte hunnit blogga idag, har vart iväg hela dagen och ska snart sticka igen. Men bloggar mer när ja kommer hem, ses<3

Av emma holm - 31 december 2010 17:13

Eller ja, det borde stå mitt syskon eftersom jag bara har ett syskon. En syster. Hon heter Malin & är 18 om ett par veckor. Hon har brunt hår och blåa ögon. Hon ääälskar Messi {och barcelona}. Hon är en jätte snäll syrra...oftast i alla fall. Ehmm, vad kan jag mer säga? xD Jaa...här får ni en bild på oss från förra året på museet ^.^

  

Av emma holm - 30 december 2010 17:00

  

Röd mössa - carlings

tjocktröja - carlings

jeans - ullared

Av emma holm - 30 december 2010 14:14

HejHej =)

Har inte bloggat sen ja igår ja vet xp. Men ja har passat hunden hela tiden...och nu så sover hon, lättnad. Ska faktiskt inte göra något idag. Bara ta det lungt o softa ^.^. Vad ska ni göra idag?

^.^

Av emma holm - 29 december 2010 21:12

Btw, ja köpte mer än bara det som va på bilderna. Ja köpte också ett skärp o en kofta. Men det har ja på mig just nu så ja pallar inte ta av mig koftan och skärpet och fota xD. Men ni får bilder på dom efter nyår ;)). Ses o godnatt för nu pallar ja inte skriva mer i bloggen ^.^

  

Av emma holm - 29 december 2010 21:08

   Jag älskar julrea ;D. Va i stan med Katta idag...Köpte ett par saker som kommer här...

 149 kr

   598 kr {fram}

   598 kr {bak}

299 kr {men ja får pengar av mamma o pappa ^^}

 Ja hade ju beställt mina efterlängtade Tom Kaulitz skor...o dom kom idag ^.^. Så nu har vi hämtat dom =D det är dom på bilden =DD. Dom kostade 569 kr med frakt ;D     


Av emma holm - 29 december 2010 12:02

Jag har ingen såndär speciell favoritstad så ja tänkte ta typ göra en lista på vilka 3 städer som ja gillar mest:

1. Berlin. Dit som jag helst skulle åka till. Det är så fint där. Jag vet inte riktigt varför just Berlin är min favoritstad ^.^ men det skulle vart jätte nice att åka dit =D.

  

2. Los Angeles. Los Angeles har varit en dröm att åka till sen jag gick i ettan tror jag ^^. Jag har alltid gillat L.A Och om ja någonsin åker dit så ska ja lätt gå på en konsert ;D.

3. Hamburg. Haha blev nästan bara tyska städer. Men ja gillar Tyskland xd. Men aja, min dröm är faktiskt att gå på en skola efter denna skolan i Hamburg. Det skulle vart helt underbart. Att bara vara helt ensam i ett främande land, en främande stad. Skit va awesome som det hade vart =D.

     

Presentation


14 år. älskar musik. skriver egna låtar. övningstatuerar. älskar tokio hotel & jonas brothers. gillar all rock som möjligen finns.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här ;D


Ovido - Quiz & Flashcards