iamhumanoid

Alla inlägg under december 2010

Av emma holm - 29 december 2010 11:56

Tja, tja...vaknade typ 10 i 11 idag ^^. Gick o la mig rätt så sent igår faktiskt. O sen när väl skulle sova så kunde ja inte sova -.-' Men aja...ska passa nikki idag igen -.-' O sen vid 3 tiden så ska ja kaaanske träffa Hila i stan. Får se om hon kan. O idag om pappa säger ja så ska vi fixa en ny säng till mig =D. Asså ja har hittat sängen som ja vill ha så ja får väll se, men om ja köper den så ska ja också köpa en sittsäck, en golvlampa, mattor o ett gitarrställ =). Men tänkte att ja skulle gå ut med hunden nu för hon har nog vaknat så ses<3

Av emma holm - 28 december 2010 21:14

PERSONLIGT

( ) jag är blondin
(x) Jag är brunett
(/) jag är busig
(x) Jag älskar filmer
(x) jag är datanörd
(x) jag har en mp3/ipod
(x) sjunger i duschen
(x) jag cyklar o går ofta
(/) är lat
(x) jag är onyttig
( ) jag läser mycket
(/) jag är blyg

FAMILJ

(x) jag har två föräldrar
( ) en i min familj e alkoholist
( ) jag har mer än 3 syskon
( ) jag har pojkvän/flickvän
(x) jag är minst i familjen
(x) jag bor hemma
( ) jag har flyttat hemifrån

KÄRLEK

(x) jag har sagt till någon att jag älskar den och menat det
( ) jag älskar någon nu
( ) jag är kär :$
( ) jag har kysst nån jag inte känner
(x) jag har dissat / blivit dissad
( ) jag har skrivit ett kärleksbrev

BARNDOM

( ) jag har sytt ett sår
(x) jag har haft vattkoppor – tror det
(x) jag har haft svin koppor - tror det
(/) jag har ärriga fötter  - ja tror det i alla fall xD

HÄLSOSAMT/OHÄLSOSAMT

( ) jag röker
( ) jag snusar
(/) jag dricker vatten till maten ibland - i skolan
(x) jag motionerar - ja går alltid till skolan
(x) jag är en godisråtta
( ) jag är överviktig
(/) jag tar hellre buss än cykel - jag går hellre än åker bussen men jag tar hellre bussen än cyklar xp
(/) jag äter bra mat

PINSAMT

(x) jag har ramlat framför någon
(x) jag har skrattat när andra varit tysta
( ) jag har lekt med dockor efter 13års ålder
(x) jag har sagt fel inför klassen
(x) jag har hälsat på fel personer


Piercingar: har 13 hål i öronen
Tatueringar: inga, men vill ha!

Längd: 154
Skostorlek: 35/36
Hårfärg: brunt
Är du kär i någon?: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja
Tänker du på självmord: nej
Dricker du: mjölk
Använder du droger: nej
Röker du: nej!
Vad är du rädd för: spindlar
Gillar du att tvätta: Nej
Gillar du Berg-och-Dalbana: att åka upp o ner så e kul men när man åker frittfallstup är det inte lika roligt längre...

Senaste
Film du hyrde: hyr inte filmer...
Film du köpte: x-man, 50 first dates & bid daddy
Låten du lyssnade på: break away
Låten du hade på hjärnan: good times
Personen du ringde: syrran
Tv program du tittade på? simpsons

Personen du tänkte på: bill <3

För eller emot
Långdistansförhållanden: beror på
Utnyttja någon: emot
Självmord: emot
Att använda droger: emot!
Köra onykter: emot!
Förhållanden: för

Favorit
Mat: thai mat
Låt: venne, har många
Sak att göra: musik
Sport: boxning
Dryck: julmust
Kläder: skjortor
Film: venne, typ alla johnny depps
Bil: ferrari f40 eller audi r8 ;))


Har du nånsin
Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: ja
Blivit arresterad: nej

Senaste
Bok du läste: heroin diares
Personen du fick mail av: facebook
Personen du fick brev av: kerstin
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår
Saken du köpte: filmer & kameraväska
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra ikväll: data
Är du seriös: jadå
Var har du ont: hjärtat...
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: nej
Favorit serie: How i meet your mother & the big bang theory
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Tokio Hotel
Salt eller socker: beror på
Gillar du ketchup: ja
Var du glad igår: typ
Känner du nån som jobbar på sjukhus: tror inte det
Vad dansar du till: musik
Stockholm är: stoort
Göteborg är: nice
Mer värt än guld: livet
Spaghetti eller makaroner: beror på

Av emma holm - 28 december 2010 20:49

  

Ja köpte denna "jackan" på Bik Bok för ungefär ett år sen...Den passar till allt & man kan ha den året om & när som helst. Alltså inte bara på fest & så utan också i skolan eller bara som en jacka på våren =).

;(

Av emma holm - 28 december 2010 17:20

Blev inge shock idag =( & inge städande heller så ja ska städa nu ...

:'(

Av emma holm - 28 december 2010 16:32

Mitt inre säger stop men mitt yttre bara ler & fortsätter...

Av emma holm - 28 december 2010 12:54

Malin väckte mig klockan 12 idag & sa -Klockan är 12 nu när gick du och la dig?

Hahahaha xD ja brukar ju oftast vakna vid 9 xp. Jajaja...blev inge stan idag för ja ska passa hunden till halv 3 eller ja ja ska ge henne mat halv 3 och gå ut med henne då så ja hade inte vart i stan förens halv 4 för dom dumma bussarna aldrig kommer -.-' & Nefisa kan säkert ändå inte....& katta skulle va med sin pojkvän ^^. Men aja...ska i alla fall passa nikki till halv 3 & så & sen skulle ja väcka pappa halv 3 så vi åker & hämtar mamma & sen skulle dom göra något & handla något & sen så sticker vi till shock =D.

Men eftersom ja knappt har något att göra nu så tänkte ja städa mitt rum för de e stökigt igen efter julen eftersom ja fick julklappar o ja vet inte var ja ska ställa allt...

Av emma holm - 27 december 2010 23:06

Glömde skriva att idag {än så länge} fick jag 62 besökare :O

:C

Av emma holm - 27 december 2010 23:03

Har nu sett på "Schrei Live" & jag är så sjukt trött så istället för att se på 3 till filmer så tänkte jag sätta på "The perfect man" istället ^^. Så ska ja kolla på dom andra tre filmerna någon annan dag, kanske imorn.

Fan att Katta inte kunde imorn -.-' ja hade ju fixat så ja kunde gå hemifrån halv 3 -.-' och inte halv 4. Men får väll gå med någon annan för Nefisa kan säkert inte. Blir väll att dra med Lina eller någon.

Godnatt om jag inte bloggar mer senare =)

Presentation


14 år. älskar musik. skriver egna låtar. övningstatuerar. älskar tokio hotel & jonas brothers. gillar all rock som möjligen finns.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här ;D


Ovido - Quiz & Flashcards