iamhumanoid

Alla inlägg den 29 december 2010

^.^

Av emma holm - 29 december 2010 21:12

Btw, ja köpte mer än bara det som va på bilderna. Ja köpte också ett skärp o en kofta. Men det har ja på mig just nu så ja pallar inte ta av mig koftan och skärpet och fota xD. Men ni får bilder på dom efter nyår ;)). Ses o godnatt för nu pallar ja inte skriva mer i bloggen ^.^

  

Av emma holm - 29 december 2010 21:08

   Jag älskar julrea ;D. Va i stan med Katta idag...Köpte ett par saker som kommer här...

 149 kr

   598 kr {fram}

   598 kr {bak}

299 kr {men ja får pengar av mamma o pappa ^^}

 Ja hade ju beställt mina efterlängtade Tom Kaulitz skor...o dom kom idag ^.^. Så nu har vi hämtat dom =D det är dom på bilden =DD. Dom kostade 569 kr med frakt ;D     


Av emma holm - 29 december 2010 12:02

Jag har ingen såndär speciell favoritstad så ja tänkte ta typ göra en lista på vilka 3 städer som ja gillar mest:

1. Berlin. Dit som jag helst skulle åka till. Det är så fint där. Jag vet inte riktigt varför just Berlin är min favoritstad ^.^ men det skulle vart jätte nice att åka dit =D.

  

2. Los Angeles. Los Angeles har varit en dröm att åka till sen jag gick i ettan tror jag ^^. Jag har alltid gillat L.A Och om ja någonsin åker dit så ska ja lätt gå på en konsert ;D.

3. Hamburg. Haha blev nästan bara tyska städer. Men ja gillar Tyskland xd. Men aja, min dröm är faktiskt att gå på en skola efter denna skolan i Hamburg. Det skulle vart helt underbart. Att bara vara helt ensam i ett främande land, en främande stad. Skit va awesome som det hade vart =D.

     

Av emma holm - 29 december 2010 11:56

Tja, tja...vaknade typ 10 i 11 idag ^^. Gick o la mig rätt så sent igår faktiskt. O sen när väl skulle sova så kunde ja inte sova -.-' Men aja...ska passa nikki idag igen -.-' O sen vid 3 tiden så ska ja kaaanske träffa Hila i stan. Får se om hon kan. O idag om pappa säger ja så ska vi fixa en ny säng till mig =D. Asså ja har hittat sängen som ja vill ha så ja får väll se, men om ja köper den så ska ja också köpa en sittsäck, en golvlampa, mattor o ett gitarrställ =). Men tänkte att ja skulle gå ut med hunden nu för hon har nog vaknat så ses<3

Presentation


14 år. älskar musik. skriver egna låtar. övningstatuerar. älskar tokio hotel & jonas brothers. gillar all rock som möjligen finns.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här ;D


Ovido - Quiz & Flashcards