iamhumanoid

Alla inlägg den 23 december 2010

Av emma holm - 23 december 2010 17:57

  

Fjäder-öronhänge - ur & penn {jag gav den andra till min kompis}

Halsband med ett hjärta som det står Jonas Brothers på - malmöfestivalen 2009

Tokio Hotel halsband - shango i malmö

"Kofta" - Bik Bok

Takida linne - sommarrocken efter att Takida hade spelat.

Svarta shorts - ullared

Strumpbyxor med hål - ullared tror jag, men hålen har jag gjort själv^^


*.*

Av emma holm - 23 december 2010 17:20

Äntligen så har jag hittat dom 8D

Tom kaulitz designade skor 8D

Och dom är lila, PÅ REA =DDDDD

Ska köpa dom efter jul 8D

En fråga, kan man bli kär i skor?  

...

Av emma holm - 23 december 2010 14:10

Sometimes I wish that I could just disapear, to a land without love, hate and people. Just me.
 

<3

Av emma holm - 23 december 2010 12:58

Kan inte alla bara låta mig vara. Jag kan inte hjälpa att jag inte orkar allt som jag orkade innan. Och jag behöver inte säga min anledning till det. Men om du är smart nog så låter du mig bara vara. Jag försöker att le och leva ett roligt liv men ibland så går det inte. Det säger bara stop. Alla som säger "Jag älskar dig" efter en minut, en timme eller efter en dag de vet inte vad kärlek är. Dom tror att dom vet, men det gör dom inte. Om ni någonsin går igenom det som jag går igenom nu så fattar ni vad den riktiga kärleken är. Och att livet inte alltid är rättvisst. Livet är ett helvete som suger! Det kan aldrig bli perfekt. För om du någonsin älskar någon och den personen älskar dig tillbaka så tror du att livet är perfekt. Men det finns något som heter döden. Döden förstör liv, den förstör det perfekta i livet. Alla dör någon gång, men varför just nu? Och varför just du? Jag trodde att mitt liv var bra nu men tydligen så är det bara ett helvete utan lågor...

Skriven av mig, så ta inte texten!

Av emma holm - 23 december 2010 10:42


Vad är egentligen kärlek?! Själv så vet jag inte det längre. Jag tror ju på "kärlek vid första ögonkastet" men jag tror aldrig att det kommer att hända mig...

Jag vet inte vad kärlek är längre helt enkelt ... <3

  


Av emma holm - 23 december 2010 10:37

Idag ska jag diska -.- för vi får gäster idag ^^. Ska packa in ett par presenter till :). Blev rätt så sent igår men kolla vem som redan är uppe -.- I alla fall så satt jag klockan 1 på natten och asgarvade åt "Sagan om Harry Potter" HAHAHAHAHA xD.

Presentation


14 år. älskar musik. skriver egna låtar. övningstatuerar. älskar tokio hotel & jonas brothers. gillar all rock som möjligen finns.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här ;D


Ovido - Quiz & Flashcards