iamhumanoid

Alla inlägg under december 2010

Av emma holm - 27 december 2010 22:15

Dom ska precis börja spela schrei nu och jag får gåshud varje gång som Bill säger "schrei so laust du kannst!"

=)

Av emma holm - 27 december 2010 21:52

Ligger just nu i sängen och kollar på "Tokio Hotel Schrei - Live" !

  

Av emma holm - 27 december 2010 21:26

Nu ska jag knarka Tokio Hotel hela natten! Sammtidigt som jag bloggar mellan varje dvd ^^. Har 4 olika tokio hotel filmer. Har "Humanoid City", "Leb die sekunde", Schrei Live" & "Caught on camera!". Har även "Arthur" men pallar inte se den + att det bara är Bills röst i den =/. Men aja dags att knarka TH!

Av emma holm - 27 december 2010 17:50

Ska passa hunden igen så ja gör lite varm choklad och sätter mig framför tv:en och kollar på det e nått kul på tv^^. Imorn blir det nog stan med Katta och Nefisa. Oj, ja måste ju ringa Nefisa xo. Ses<3

...

Av emma holm - 27 december 2010 17:27

Har ändrat om lite här på bloggen ;D

Av emma holm - 27 december 2010 16:37

T-shirt - ullared

jeans - new yorker  

Av emma holm - 27 december 2010 11:05

Jag har en massa bästa vänner, men Katta är den som jag har varit bästa vän längst med. Hon är också den som jag kan lita mest på, den som jag bråkar ibland med men vi blir ändå vänner efter typ en dag. Jag har en massa minnen med henne som t.ex "Nefisas luva xD" eller typ på matten när helvetet hade frusit till is och vi fick ändå inte sitta bredvid varandra xD. Så j*vla cp-roliga minnen xD. Katta är lite konsitg, men på ett jätte bra sätt =D. Och även om hon och jag blir värsta ovännerna så hatar jag ändå inte henne...jag kan aldrig hata Katarina. Och jag tror faktiskt att vi kommer att vara vänner ändå in till döden =).

Jag har känt Katta sen trean tills nu, det är 5 år =D och 561368 år till kommer vi att känna varandra. Hon kan alltid lita på mig och jag kan alltid lita på henne även om vi blir värsta ovännerna som säger hora till varandra, som jag inte tror kommer att hända! Och om Katta någonsin mår dåligt så kan hon alltid ringa/smsa mig även om klockan är 6 på morgonen eller 3 på natten. Jag kommer alltid att finnas där för henne.

Hon är så sjukt söt, snäll, underbar osv också =D. Katta är den vännen som man aldrig förlorar en sann vän som man kan lita på till 110%! Jag älskar min brownie!<3

  

Av emma holm - 27 december 2010 10:54

Jag vaknade vid nio tiden för då skulle mamma och malin dra. Malin ska ju operera knäet idag så jag får passa hunden -.-' Men aja...Emma vaknade också tidigt så hon sminkade mig xD. Och hennes kamera funkar igen =D. Men bilderna som vi tog med hennes kamera får ni vänta med att se ;)). Ni får en bild på hur sminket blev, mer kan jag inte avslöja ;)).

  


Presentation


14 år. älskar musik. skriver egna låtar. övningstatuerar. älskar tokio hotel & jonas brothers. gillar all rock som möjligen finns.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här ;D


Ovido - Quiz & Flashcards