iamhumanoid

Alla inlägg under december 2010

Av emma holm - 26 december 2010 23:23

  

Av emma holm - 26 december 2010 18:38

  

{orkade inte kämpa med att ta en bra bild så tog bara en snabb bild}

röd mössa - carlings

tröja - svedala rocken

jeans - bik bok

armband - ullared

Av emma holm - 26 december 2010 18:28

Min dag har varit ungefär såhär:

mediamarkt, coop, mormor, hem xD

Nej...men xD haha vi stack till mediamarkt idag eftersom det va 20% på allt i butiken och ja skulle köpa en kamera väska men köpte även två filmer ^^. Sen stack vi till coop för min mormor skulle ha svampar ^^. Sen gick vi in till mormor för hon skulle bjuda oss på mat, och sen gick vi hem vid ungefär 5 xd & nu så e jag här =D

haha och btw min kusin från tyskland har kommit O.o


Av emma holm - 25 december 2010 22:18

På måndagar så brukar jag gå till skolan och sen när jag kommer hem så brukar jag ta det lungt ^^. Denna måndagen tillbringas hemma fast det är lov eftersom min syrra ska opereras så jag får passa hunden -.-'

här får ni en bild på min skola xp

  

Av emma holm - 25 december 2010 22:17

eftersom att jag inte var inne på datan igår för det var ju julafton så säger jag nu vad jag åt igår ^^.

Jag åt gröt och julmat ^^.

Har ingen bild tyvär =(.

Lame uppladdning xd.

Av emma holm - 25 december 2010 21:47

Kommer bilder på vad som jag fick i julklapp nu ^^

Från moster  

från moster  

från mormor  

från mormor  

från faster och johan  

från faster och johan  

från mamma och pappa =D en Nikon D3100  

från mamma och pappa

  

från syrran  

från inga  

från farmor och christer  

från farfar och eva  

från farfar och eva  

från farfar och eva  

från farbror och linea  

peeengar från farbror, linnea, farmor, christer, mormor, morfar, inga, hanna, farbror, vera  

Presentation


14 år. älskar musik. skriver egna låtar. övningstatuerar. älskar tokio hotel & jonas brothers. gillar all rock som möjligen finns.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här ;D


Ovido - Quiz & Flashcards