iamhumanoid

Alla inlägg under januari 2011

Av emma holm - 15 januari 2011 17:20

ja vet att ja inte bloggade igår men tänkte att ja skulle ha en bloggfri dag ;D

men aja, va i skolan igår...bajs!

men hemkunskapen va rolig =D

vi gjorde typ mat från olika länder och sen skulle vi bedömma varandras mat och vif cik jätte bra betyg. Vi gjorde mat från afghanistan ;D. Haha vi hade två afghaner i vår grupp så det blev värsta succen ;DD.

Men aja nu har min syster kalas så ja tänkte dra nu ^.^

Men tänkte bara säga att Sandra har kalas nu och ja kunde inte gå eftersom min syrras kalas ='''(

Men Sandra får sitt paket på måndag =).

Ses<3

Av emma holm - 15 januari 2011 17:18

SPINDLAR!

Ja kan inte ens se en bild på dom utan att ja blir rädd :S

Så ni får inte en bild på en spindel!

Av emma holm - 13 januari 2011 20:16

Köpte denna kudden + en ram med ett foto på när vi var jätte små till syrran nu när hon fyllde år.

  


Av emma holm - 13 januari 2011 20:13

Innan skolan:

 - Jag försov mig

 - Jag fick springa från trappan till bussen för annars så hade jag missat bussen

I skolan:

 - Hände inte så mkt...

Efter skolan:

 - När ja kom hem så åt jag flingor och sen somnade jag till halv 6

 - Sen stack vi till mamma

 - Tittade nyss på tv

 - Sitter här och tänkte börja på novellen till svenskan

Senare:

 - Ska titta på filmen på tv6 så börjar kl.9

Av emma holm - 12 januari 2011 20:55

Nu är du 18 år!<3

  

Av emma holm - 12 januari 2011 20:44

Innan skolan:

Jag somnade halv 12 igår och vaknade igen klockan 12 av att jag drömde om att jag hade så fucking ont i örat och det var inte en dröm! Asså jag fick nästan tårar av att bara få luft på det! Och jag fick tårar när jag rörde på örat! Och nej, det är inte de örat som ja gjorde piercing i igår. Men herre gud vad ont som dom gjorde! Och jag började inte ens gråta när jag trillade på revbenet på isen med en skateboard och sedan så fick ja reda på att ett revben hade en spricka :O. Men herre guuud! Men aja, ja kunde inte i alla fall sova så när klockan var fem på morgonen så sa mamma - EMMMMAAA! och då skulle vi sjunga för syrran. Så ja gick upp och sjöng för henne och gav henne presenter och så. Och sen kämpade jag med att ta av öronhänget. Och när ja lyckades så skakade mina händer och ben så mkt så jag trillade ner och då grät jag. Asså ja hade så ont så inte ens kunde stå! Men aja och sen somnade ja igen halv 7 och skulle upp 7. Så 7 gick jag upp och gjorde mig redo för skolan.


Skolan

Började 9:10 och slutade 15:20 idag =). Har läxa i engelska.


Efter skolan...

...så snabbade ja mig hem eftersom farfar och eva skulle komma klockan 5. Men ja hann städa och så men nu ska ja lägga upp ett par till inlägg och sedan sätta på en film.

ses<3

Presentation


14 år. älskar musik. skriver egna låtar. övningstatuerar. älskar tokio hotel & jonas brothers. gillar all rock som möjligen finns.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här ;D


Ovido - Quiz & Flashcards