iamhumanoid

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av emma holm - 23 februari 2011 20:49

kom hem vid kvart över 5 idag och då satte ja mig bara i soffan och vilade i typ en kvart och sen hängde jag med pappa för han skulle hämta mamma och malin från jobbet. sen efter det så stack vi till entré för ja skulle öppna ett abenomang.

haha asså ja skulle egentligen ha en iphone 4 med tele2 men när vi gick så hade jag helt plötsligt beställt en samsung galaxy med 3 xD

hahaha men asså det var såhär... dom sålde inte iphone 4 med tele2 eftersom den var skit dålig och så då, asså man kunde inte surfa överallt och så. men han i affärren sa att samsung galaxy var mkt bättre så han visade mig en galaxy med tangentbord och den gillade jag ändå tills jag såg en jätte stor htc mobil. och då sa han att den var jätte svår osv. och att den va skit dyr och så men att det fanns en samsung galaxy som var mycket, myyycket bättre och plus att den var mkt billigare. och samsungen som ja t.o.m bättre än iphone 4 :OO

men aja, den fanns inte inne så ja får ett sms när den kommer (antagligen på fredag eller måndag =D)

men nu ska titta lite på tv så ses<3

Av emma holm - 23 februari 2011 20:40

från: erika/ellen

hur var det i tjej mässan idag, vad fick man där och vad gjorde man?? något nytt elelr thihi ^^?

svar: man fick gratis sminkning annars så var det väll inget tyckte jag. men man fixk stå i en timme för att få en gratis sminking :O

och ja tänkte göra inbakade flätor för det kostade bara 20 kr förra gången men denna gången så kostade det 90 kronor för 4 inbakade flätor på sidan :O

men aja ja och chanel kollade snabbt runt en gång och sen så "fiskade" vi och sen ställde vi oss i kön till sminkningen (trodde att vi skulle vänta i max 10 min xD)

men aja, såhär såg min sminkning ut:

  

Av emma holm - 23 februari 2011 11:33

mitt drömyrke är tatuerade/låtskrivare.

alltså att ha en egen tatueringsstudio men sammtidigt skriva låtar till artister.

ja vill också sjunga själv, fast inte vara känd xd

ja...

man kan typ säga att mitt drömyrke är att bli exakt som kat von d =D

Av emma holm - 23 februari 2011 11:29

vaknade vid halv 9 tiden :O

kunde inte sova eftersom min mamma och min syrra stog vid toaletten och skrek (dom skriker när dom pratar -.-')

ska träffa chanel klockan 2 vid burger king och sen drar vi till tjejmässan ^^

ses<3

Presentation


14 år. älskar musik. skriver egna låtar. övningstatuerar. älskar tokio hotel & jonas brothers. gillar all rock som möjligen finns.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här ;D


Ovido - Quiz & Flashcards