iamhumanoid

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

aja...

Av emma holm - 23 februari 2011 20:49

kom hem vid kvart över 5 idag och då satte ja mig bara i soffan och vilade i typ en kvart och sen hängde jag med pappa för han skulle hämta mamma och malin från jobbet. sen efter det så stack vi till entré för ja skulle öppna ett abenomang.

haha asså ja skulle egentligen ha en iphone 4 med tele2 men när vi gick så hade jag helt plötsligt beställt en samsung galaxy med 3 xD

hahaha men asså det var såhär... dom sålde inte iphone 4 med tele2 eftersom den var skit dålig och så då, asså man kunde inte surfa överallt och så. men han i affärren sa att samsung galaxy var mkt bättre så han visade mig en galaxy med tangentbord och den gillade jag ändå tills jag såg en jätte stor htc mobil. och då sa han att den var jätte svår osv. och att den va skit dyr och så men att det fanns en samsung galaxy som var mycket, myyycket bättre och plus att den var mkt billigare. och samsungen som ja t.o.m bättre än iphone 4 :OO

men aja, den fanns inte inne så ja får ett sms när den kommer (antagligen på fredag eller måndag =D)

men nu ska titta lite på tv så ses<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma holm - 14 januari 2013 14:56

Kod för att importera min blogg till Nattstad:8319216995

Av emma holm - 10 april 2011 13:55

Nu stänger jag snart denna bloggen eftersom att jag har en ny blogg!   http://youdontcare.bloggplatsen.se/   den nya bloggen är bättre ;D ...

Av emma holm - 9 april 2011 14:43

Kom typ nyss hem, köpte foundation, buddha och en skiva :) skulle egentligen baka och tatuera idag men nu så blir det inget av det :((( tror inte heller att det blir senare, vet faktiskt inte vad jag ska göra idag. typ bara sitta hemma på mitt ...

:(

Av emma holm - 8 april 2011 18:43

Har inte mått bra och har kräkt i tre dagar :( men fast jag hade värsta huvudvärken idag så gick jag ändå till skolan :) tänkte faktiskt ta och stor städa mitt rum nu, ses<3 ...

Av emma holm - 2 april 2011 12:54

bloggade inte igår eftersom jag inte hade internet på hela dagen :C men nu har jag det :D ska sticka till entré snart och fråga om mobilen och köpa en sak snabbt och sen blir det hem och hämta saker och sen ska jag till chanel :) ska bara kolla...

Presentation


14 år. älskar musik. skriver egna låtar. övningstatuerar. älskar tokio hotel & jonas brothers. gillar all rock som möjligen finns.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här ;D


Ovido - Quiz & Flashcards