iamhumanoid

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av emma holm - 4 februari 2011 18:46

Några frågot från frågestuden =)

Var är du ifrån?

svar: jag är hel svensk


Vilka språk kan du?

svar: svenska, engelska och tyska (kan det inte helt)


Vad heter dina föräldrar?

svar: pia och richard


Vem är du mest lik?

svar: pappa


Vem är din förebild?

svar: kat von d


Vad drömde du om inatt?

svar: jag drömde att jag sjöng med th och att vi åkte på turné och att nefisa sminkade oss och att katta fotade oss xD


När fyller du år?

svar: 8 oktober 1996


Vilken kamera använder du?

svar: nikon D3100


Vilken parfym använder du?

svar: olika. ibland chanel, ibland puma och ibland jessica simpson


Vilket shampo har du?

svar: tresemme


Använder du hårinpackning, om du gör, hur ofta då?

svar: ja det gör jag, ja brukar använda det minst 1 gång/vecka


Använder du både shampo och balsam? Vilka sorter i såna fall?

svar: japp, ja använder tresemme


Vad ska du göra imorgon?

svar: jobba och hämta grisskinn =)


om ni har fler frågor så svarar ja gärna på dom =D

  

!!!

Av emma holm - 4 februari 2011 18:38

Förra året så vann Bill titlen som "plats 30 för världens osexigaste kvinnor" !!!

Asså man kan ju förstå att dom i skolan säger att han e bög för dom har inte växt upp än men att vuxna människor ska utse honom till det, det är så j*vla löjligt! Jag blir så j*vla trött på det! Bill är för f*n en kille! Kolla på bilder på honom och du kommer verkligen att se det så tydligt så du kommer att bli förvånad! Bara för att inte alla killar vågar visa sitt riktiga jag så behöver ni inte skylla på Bill och säga att han är en tjej! Jag har i alla fall lärt mig en sak och det är att: alla som säger att bill är bög/tjej är bara avundsjuka ;). Och om han nu hade vart en tjej så hade alla tokio hotel fans varit lesbiska!

Innan ni säger att han är en tjej så kolla på dessa bilderna!

      

Av emma holm - 4 februari 2011 16:11

kom nyss hem =)

tänkte att ja skulle kolla på simpsons nu och sen bara lägga mig i sängen och läsa en bok =) {BOKNÖRD!!}

Av emma holm - 4 februari 2011 06:47

Ja som rubriken säger...

Håller på att skriva ut so:n. Nefisa hade tydligen skickat den till fel email så de va tur att hon skickade arbetet från min hotmail xp

men aja, hade tänkt att äta frukost nu och sen dra till skolan.

ses<3

Presentation


14 år. älskar musik. skriver egna låtar. övningstatuerar. älskar tokio hotel & jonas brothers. gillar all rock som möjligen finns.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här ;D


Ovido - Quiz & Flashcards