iamhumanoid

Alla inlägg under februari 2011

Av emma holm - 10 februari 2011 15:58

Mina föräldrar heter pia och richard. mamma har en tatuering, en fjäril och pappa har en massa tatueringar som ja inte ens orkar räkna. mamma lyssnar inte på musik så speciellt ofta men det gör pappa. och han gillar rock. han spelar gitarr mest men kan även spela bas och trummor =)

  

Av emma holm - 10 februari 2011 15:51

Mitt absoluta favoritband är Tokio Hotel. Och det beror inte bara på musiken och även killarna i bandet, bill, tom, georg & gustav. Dom är så sjukt fantastiska. Bills röst är underbar pch att bara se på honom så blir man nästan förtrollad. Samma sak med Tom. Tvillingarnas humor är så sjukt roliga också! Älskar deras humor. Georg har också sjukt rolig humor, och som bill & tom säger så han är faktiskt rolig att bara titta på xD. Och gustav är så söt. Han är så kort, eller verkar så kor i alla fall :P. och när han pratar engelska! Det är jätte kul xd. Men aja, det finns så sjukt många anledningar till att älska tokio hotel! Kan tyvär inte skriva alla eftersom det skulle bli en för lång text xD.

  

=(

Av emma holm - 10 februari 2011 15:43

kom nyss hem från ögonkliniken och dom sa att ja har fått ett sår på hornhinnan. aja, ja ska ta ögondroppar fyra gånger/dag denna veckan och sen så ska ja ta en droppe/kväll i 3 veckor =(

men aja, nu ska ja ringa faster.

ses<3

Av emma holm - 9 februari 2011 08:34

ska ta på mig skorna nu och sen sticka.

pappa kör mig till skolan idag så ja ska träffa katta vid vändzonen prick istället för 10 i vid bussen ^^

ses<3


btw, ska till vårdcentralen idag. har förmodligen en spricka i hornhinnan

Av emma holm - 9 februari 2011 08:27

hur mycket kostar dem svarta rosetklämmor?

svar: 29.50 så det blir 30 kr xd

Av emma holm - 8 februari 2011 18:20

   jag e cool för idag så har jag tatuerat xd

här e en bild på något som ja tatuerade...


Av emma holm - 8 februari 2011 16:11

jag heter Emma Sara Johanna Holm.

jag är 14 år.

jag är född den 8 oktober 1996.

jag älskar rock, speciellt tokio hotel!

jag hatar spindlar mest av allt.

jag älskar mina vänner och kan verkligen inte leva utan dom.

jag älskar verkligen att designa.

jag tatuerar.

  

Av emma holm - 8 februari 2011 16:10

japp som rubriken säger så ska jag börja på en ny 30 dagars lista. fast denna gången så är det ni som har bestämmt hur hela listan ska vara =)

såhär blev den:

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Mitt favoritband.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Favoritserier.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Mina vänner.
Dag 8 – Bloggar jag rekomenderar.
Dag 9 – Hur min dröm-man ser ut.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Vilka länder jag har varit i.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Mina tio favoritbilder jag fotograferat.
Dag 15 – Mina drömyrke.
Dag 16 – Min mobil.
Dag 17 – Det bästa jag vet är?
Dag 18 – Vad jag helst dricker.
Dag 19 – Favoritämne i skolan.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Roliga youtube-klipp.
Dag 22 – Bill Kaulitz dag.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Tom Kaulitz dag.
Dag 25 – Min idol som liten.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Vem jag är mest lik.
Dag 29 – Min dröm.
Dag 30 – Favoritcitat.

Presentation


14 år. älskar musik. skriver egna låtar. övningstatuerar. älskar tokio hotel & jonas brothers. gillar all rock som möjligen finns.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här ;D


Ovido - Quiz & Flashcards