iamhumanoid

Alla inlägg under oktober 2010

Av emma holm - 24 oktober 2010 14:14

Jag är med och tävlar om 3000 kr på http://vinn3000kr.feber.se/ och här är min motivering:


Jag vill vinna dessa pengar eftersom jag vill, och har länge velat köpa ett par dr.martens som är rosa. Dock har jag bara 1000 kr och skorna kostar ca.1500 kr och för resten av pengarna så vill jag köpa lite tatuerings material så jag kan börja öva redan nu =D.

Av emma holm - 24 oktober 2010 12:57

Finaste texten som Katta skrev (L)

emma min brownie :) <3
känner dig sen 3:an.. när vi gick tsm i krocksbäck.. :)
och vi känner varandra i typ 5 år, ja e skit glad att jag träffade en sån människa som dig.. du är snäll, jätte söt & sjukt rolig.. på matten när vi skrattar åt vår "familj" :D vi ha så sjukt många minnen tsm vilka ja aldrig glömmer... vi har varit bästavänner sen typ 5:an & de finns skit mke att skriva om dig.. du är obeskrivlig.. orden räcker inte för att beskriva dig emma. ! <3
du fattar inte hur mke du betyder för mig.. hur mkt ja älskar dig.. du har alltid funnits för mig och sträck ut en hjälpande hand.. jag gör vad som helst för dig.. bara så du mår bra §
jag kanske nte behöver säga det, men om du behöver mig så kommer jag finnas där vid din sida.. j vad som än kmr hända, asså vad dt än handlar om, så kan du alltid snacka med mej§ jag lyssnar
vi har bråkat några gånger men ändå blivit vänner.. vi har hållt ihop och bevisat det genom att alltid blivit vänner §
du kan hata mig om du vill, men jag kommer aldrig hata dig..
de vi har kallas äkta vänskap (L)
& gumman jag kommer alltid älska dig.. var du än är & vi ska alltid vara vänner.. även om vi bor på olika planeter ska vi vara bästavänner
jag kan gå genom allt för dig(L) om du dör, så ger jag dej mina andetag;* Emma sara holm hjärta katarina turek- kommer aldrig sluta älska dig <3

  

Älskar dig Katarina Turek (L)

Av emma holm - 24 oktober 2010 12:28

Tänkte lägga upp bilder på allt som ja fick =D

Hello Kitty sminkväska.  

Plånbok.  

Mössa.  

Fingervantar.  

Halsband.  

Batman öronhängen.  

Öronhängen.  

Öronhängen.  

Av emma holm - 22 oktober 2010 22:00

Kommer några bilder från festen med tjejerna <3
(ni får säga till mig om ja ska ta bort någon bild, & jag lägger inte upp alla)

  

   Cp-ögon jag fick xD

^^  

Jaha ...  

Katta "lekte" fotograf xD  

Syrrans kamera var kul ^^     

HAHAHAHA 

Tokio Hotel på MTV var på plats =D  

Fina Maja  

Kul med Kattas mobil  

Pappa som fotade när dom hade kommit  
Men aja om någon vill ha bildera (menar dom som var där) så får ni säga till och om ni vill att ja ska ta bort någon bild så är det också bara att säga till =)

Av emma holm - 22 oktober 2010 16:01

Jag vet att jag är dum när jag inte bloggar Emma!
Haha nu säger t.o.m Emma att jag är dum :C
Haha men nu ska det bli ändring på det. Men har faktiskt två ursäkter till nästa gång som ja inte bloggar. Den första är att ja ska ha kalas med skräckfilm & singstar idag och imorgon formarterar nog pappa äntligen datan =D.
Kommer nog en eller två bilder från kalaset antingen senare eller imorgon.
Men nu ska jag fixa mig så ses<3
Bjuder på denna *host*underbara*host* fredagsmys bilden på mig:

& eftersom jag inte ha bloggat på så länge så slänger jag in ett klipp på Jonas Brothers =D

  

Av emma holm - 20 oktober 2010 07:51

Skolan snart, fick i alla fall sovmorgon eftersom vi börjar 10 över 9 idag =D.
Ska filma klart vår film idag också så jag kommer inte att kunna blogga så mycket idag eftersom ja måste klippa och fixa filmen, och sen får vi se om pappa formarterar (stavning) min data. Hoppas på det =D.
Ses<3


Btw ni får stå ut med denna cp-bilden på mig^^.
 

& bara för att jag är så snäll så slänger jag in ett "Best of 2009" - video på Tokio Hotel =D

 

Av emma holm - 19 oktober 2010 19:48

Ja har damp för att ja inte är aktiv här ^^.
MEN xD idag har ja vart duktig och jobbat på filmen =D.
Så imorgon blir det inte så mycket bloggande eftersom ja ska fixa filmen mer och pappa ska formatera datan :C.
Så japp...har inte mycket mer att skriva här så ... ses<3
Ni får en bild på mig från malmöfestivalen^^.

Ni får också nöja er med ett klipp på tokio hotel ;D

  

Av emma holm - 19 oktober 2010 06:56

Har inte vart aktiv på länge nu :C
Men nu är jag äntligen klar med mina bilder och idag ska pappa formatera datan =D.
Ni får titta på denna bilden på mig och valparna så länge^^.
  

Presentation


14 år. älskar musik. skriver egna låtar. övningstatuerar. älskar tokio hotel & jonas brothers. gillar all rock som möjligen finns.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här ;D


Ovido - Quiz & Flashcards