iamhumanoid

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av emma holm - 24 oktober 2010 17:57

Har äntligen gjort klart koi fisken =D.

Fast ... jag blev inte så nöjd med den =//

Får väll jobba mer på den, i alla fall så får ni en bild på den ;D

  

Av emma holm - 24 oktober 2010 14:14

Jag är med och tävlar om 3000 kr på http://vinn3000kr.feber.se/ och här är min motivering:


Jag vill vinna dessa pengar eftersom jag vill, och har länge velat köpa ett par dr.martens som är rosa. Dock har jag bara 1000 kr och skorna kostar ca.1500 kr och för resten av pengarna så vill jag köpa lite tatuerings material så jag kan börja öva redan nu =D.

Av emma holm - 24 oktober 2010 12:57

Finaste texten som Katta skrev (L)

emma min brownie :) <3
känner dig sen 3:an.. när vi gick tsm i krocksbäck.. :)
och vi känner varandra i typ 5 år, ja e skit glad att jag träffade en sån människa som dig.. du är snäll, jätte söt & sjukt rolig.. på matten när vi skrattar åt vår "familj" :D vi ha så sjukt många minnen tsm vilka ja aldrig glömmer... vi har varit bästavänner sen typ 5:an & de finns skit mke att skriva om dig.. du är obeskrivlig.. orden räcker inte för att beskriva dig emma. ! <3
du fattar inte hur mke du betyder för mig.. hur mkt ja älskar dig.. du har alltid funnits för mig och sträck ut en hjälpande hand.. jag gör vad som helst för dig.. bara så du mår bra §
jag kanske nte behöver säga det, men om du behöver mig så kommer jag finnas där vid din sida.. j vad som än kmr hända, asså vad dt än handlar om, så kan du alltid snacka med mej§ jag lyssnar
vi har bråkat några gånger men ändå blivit vänner.. vi har hållt ihop och bevisat det genom att alltid blivit vänner §
du kan hata mig om du vill, men jag kommer aldrig hata dig..
de vi har kallas äkta vänskap (L)
& gumman jag kommer alltid älska dig.. var du än är & vi ska alltid vara vänner.. även om vi bor på olika planeter ska vi vara bästavänner
jag kan gå genom allt för dig(L) om du dör, så ger jag dej mina andetag;* Emma sara holm hjärta katarina turek- kommer aldrig sluta älska dig <3

  

Älskar dig Katarina Turek (L)

Av emma holm - 24 oktober 2010 12:28

Tänkte lägga upp bilder på allt som ja fick =D

Hello Kitty sminkväska.  

Plånbok.  

Mössa.  

Fingervantar.  

Halsband.  

Batman öronhängen.  

Öronhängen.  

Öronhängen.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


14 år. älskar musik. skriver egna låtar. övningstatuerar. älskar tokio hotel & jonas brothers. gillar all rock som möjligen finns.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här ;D


Ovido - Quiz & Flashcards